حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در استان کرمان

حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در استان کرمان

شرکت پترو پالایش صنایع خودرو سازی کرمان بعد از حضور موفقیت آمیز خود در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در شهر اصفهان، در کنار دیگر شرکت‌های برجسته و معتبر خودروسازی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در استان کرمان شرکت نمود .

این شرکت با استفاده از دانش فنی روز دنیا مطابق با استانداردهای بین المللی خودروسازان معتبر، از روغن پایه وارداتی بسیار مرغوب و همچنین افزودنی های معتبر که مورد تایید خودروسازانی از جمله GM, Ford, Mercedes Benz, BMW, Volvo, Hyundai, Kia, Jac, BYD, Jeely می باشد، اقدام به ارائه محصولاتی نموده که بدون تردید یکی از بهترین روغن های موجود از نظر کیفی در سطح کشور است.

در این نمایشگاه تخصصی همچون دیگر نمایشگاه های تخصصی شرکت‌های مطرح این حوزه همچون کرمان موتور، آرین موتور، مدیران خودرو،ایران خودرو دیزلو بهمن موتور، جدیدترین محصولات و تولیدات خود را به نمایش گذاشتند .

شرکت پتروپالایش صنایع خودرو سازی کرمان نیز بعنوان تولیدکننده روغن و روانکارهای خودرو و صنعتی در غرفه خود جدیدترین محصولات خود را تحت برندهای Maxx power , Auto profi , Marvelous ,Tools Equipment از گروه Bluechem آلمان را به سمع و نظر بازدید کنندگان قرار داد و بزودی این محصولات را روانه بازار ایران خواهد کرد .

متخصصان  فنی شرکت نیز به پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان پرداختند.

همچون :

  • نحوه تولید محصولات
  • زمان ارائه و فروش آن در بازار ایران
  • نحوه اخد نمایندگی و عاملیت فروش
  • دریافت اطلاعات فنی محصولات
  • نحوه عملکرد محصولات در خودرو
  • …..

متقاضیان اخذ عاملیت فروش میتوانند با استفاده از فرم های مربوطه در وب سایت نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند .